Odstąpienie od umowy

ZWROT

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
a) pisemnie na adres: Royal Fashion Vipol Sp. z o.o. ul. Aleja Krakowska 163 hala 1, 05-552 Łazy;
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@lussuria.pl;
c) w panelu Klienta przez kreator zwrotów (dla zarejestrowanych Klientów).

Brak możliwości odstąpienia od umowy
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
- produktów, które zostały naruszone i nie są oryginalnym opakowaniu,
- produktów, które były używane,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Bielizna to towary osobistego użytku, należy je zwracać w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu, towar nie może być używany.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać, tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy przez Klienta bez zarejestrowanego konta w sklepie)

Ja ...........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .........................................., numer zamówienia .................
Data zawarcia umowy to ....................., data odbioru ..................... .
Imię i nazwisko .....................................
Adres .....................................
Data ......................

Formularz do pobrania i wydrukowania (.pdf)

Zapakowane produkty należy odesłać na adres:

Royal Fashion Vipol Sp. z o.o.
ul. Aleja Krakowska 163 hala 1,
05-552 Łazy


WYMIANA

W celu wymiany zakupionego towaru należy złożyć nowe zamówienie w komentarzu wpisując „wymiana zamówienia nr ...”, a zwrotu możesz dokonać w panelu Klienta w kreatorze zwrotów wybierając zwrot środków na saldo Klienta (dla zarejestrowanych Klientów). Przyspieszy to realizację wymiany, a także zagwarantuje rezerwację towaru tak, by nikt go nie wykupił zanim dotrze do nas Twoja paczka. Zapakowane produkty należy odesłać na adres:

Royal Fashion Vipol Sp. z o.o. 
ul. Aleja Krakowska 163 hala 1, 
05-552 Łazy

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci specyfikacji zamówienia otrzymanego z towarem z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu.
Jeżeli wartość zamówienia wymiennego przekracza wartość odesłanych produktów Dział Obsługi Klienta poinformuje o wysokości dopłaty.
W przypadku wymiany towaru zakupionego przez Konsumenta sklep wylicza różnicę między jednostkowymi kosztami wysyłki zamówienia, które zostało dokonane pierwotnie, a kosztami wysyłki nowo zamówionych towarów.


NADANIE PRZESYŁKI ZWROTNEJ

Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.

 

INFORMACJE

Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety, i stroje kąpielowe należy odsyłać w twardym kartonie. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie. Zwroty wysłane w kopertach bąbelkowych nie będą przyjmowane gdyż najczęściej produkty przychodzą w zgniecionych opakowaniach. Takie zwroty zostaną odesłane na koszt Konsumenta.

Zwrot/wymiana artykułów pończoszniczych możliwa jest pod warunkiem odesłania towaru w oryginalnym nierozpieczętowanym opakowaniu.
Zwrot/wymiana kosmetyków możliwa jest pod warunkiem odesłania w oryginalnym, nierozpieczętowanym opakowaniu.

Towar, którego zwrot/wymiana nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.

Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument (Regulamin pkt.8.12):
Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel